En sång om att växa upp, en sång om att bli kär.


Okej, nu börjar det bli dags för en liten återförening här tjejen! ;) I'm fainting over here.


Spänning på kvällskvisten med Ninas teatergrupp. Grymt kul! Nästan så att man börjar fundera över att börja på teater.. fast.. nej.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag pröva ta några höga toner på Hakuna Matata som jag och några till ska sjunga på skolans Eurovision Songcontest. På FRANSKA. Japp!




Kärlek<3
Håkan Hellström – Känn ingen sorg för mig Göteborg - Way Out West 2010


Kommentarer
Postat av: bella

HAHAH ska du, på riktigt? :D:D:D fan va awesome, det ser jag fram emot!!

2011-05-05 @ 22:40:18
URL: http://thelifeofbellaaa.blogg.se/
Postat av: najna

komigen teaterbruden!!!!

2011-05-06 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback