Bla bla bla bla bla, du fattar ingenting.


Foto: Fanny Solén , dock är den redigerade och inte avklippta versionen finare, haha.

Kom precis hem ifrån första prao-dagen. Slutade runt halv sex. 
Jag hade plats hos polisen först, men sen ringde dem dagen innan lappen med all info skulle in och sa att jag inte fick..
Så i all hast sprang jag runt på staden och tillslut fick jag en plats på Expert!
Kan inte fatta att jag säger detta, men det var kalaskul!!
Fick verkligen göra saker, många olika saker, så jag satt inte bara i ett hörn som jag trodde att jag skulle.
Stå i kassan var dock min favorit, tillsammans med inventering, fotoletning och head-of-spotify, haha.


Btw, är   h e l t   insnöad på Håkan Hellström.


Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din (Midway Down Version New Edit)

Håkan Hellström – Mitt Gullbergs Kaj Paradis


 


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så jävla fin!!

2011-02-08 @ 16:49:37
URL: http://yesnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback