You make your way into my sheets. The hours move to minutes, the days turn into weeks.


Två supersnygga brudar på gräsmattan.


Det blir ett litet två-i-ett inlägg just nu, av de två anledningarna att:

1) jag för en gångs skull tagit nån bild när jag har gjort någonting, så då vill jag visa det också haha
2) detta bara måste ses, speciellt på natten. Åh herregud.

Bella visade mig denna video idag, och jag gapskrattar lika mycket varje gång jag ser den.. dålig humor, lol.





[ Skype har nåt seriöst problem med mig just nu... uuugggggh ]




Never Shout Never – cheatercheaterbestfriendeater


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yukon, smokin' !! Hahahahahahhah cows (L)

2011-08-01 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback