Och när du ler så skrattar solen i din fantasi.



Okej, les problemas:

- två klänningar

- båda ganska så perfekta

- dop

Den vita är faktiskt grymt härlig i verkligheten också, även om jag ser ut som en uppstoppad korv på bilden, hahah.
Det var min käre syster som hade klickat hem massa klänningar och jag var ju bara tvungen att prova allihopa jag med!
Vi ska nämligen på dop snart, där jag ska sjunga och hon ska läsa några rader, och då måste man ju vara fin!

Dock känns den blommiga mer "jag" av någon anledning...
Plus om jag kanske skulle ha samma klänning på skolavslutningen. Aja, en liten funderare!
Vad tycker ni?



Låten jag ska sjunga:  

Di Leva – Välkommen Till Jorden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den blommiga! Fan va fin! :D

2011-04-18 @ 13:47:15
Postat av: Fanny

Kommentaren var av mig! haha

2011-04-18 @ 13:47:50
URL: http://fannysolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback