Store Ben

Big Ben är en helt fantastiskt fin klocka kan jag säga er.
Men den var inte alls så stor som jag hade trott...
'
Idag har jag gjort ganska mycket faktiskt.
Först så fikade jag och mamma med några släktingar, sen åkte jag och kollade på match, sen fort hem, och sen vidare till Fanny (Se förra inlägget) och sen hem och pluggat.
Och så har jag äntligen tagit tummen ur röven och laddat över alla London bilder på datan!
'
Tyvärr så tror jag nog inte att det blir så mycket bloggande den här veckan för mig, har ganska mycket att göra.
Men nästa vecka blir det nog mer uppdatering!
'
Nu måste jag gå och lägga mig, annars somnar jag med huvudet på tangentbortdet.
'
Godnatt! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback