Sjukdag...

Atjo!
'
Idag är jag sjuk. Förkyld.
Har väl känt att det har varit på väg i några dagar men igår kväll när jag skulle sova
så känndes det som om mitt huvud skulle sprängas ,
och jag fick (nästan) hälla en hel flaska med nässpray i näsan för att kunna andas.
I dag så var det ju inte direkt bättre. Fast huvudet sitter där det ska i alla fall.
'
Den här dagen kommer spenderas på att läsa Sofie Fahrmans bok Elsas mode (som för i övrigt är jätte bra, men skriver mer om den sen när jag läst klart den)
och dricka varm mjölk.
Såklart ska jag också ligga framför teven och lata mig (Där sket sig träningen).
'
I morgon så måste jag vara frisk!
'
Hörs sen :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback