Miss nothing

Hoho!
'
I mer än två timmar har jag suttit här framför datorn och försökt redigera bilder.
Hur tror ni det gick?
Nej, precis. INTE SÅ BRA!
Kul att jag också har skrivit typ 3 inlägg med mycket text och sen när jag ska lägga in en bild, så råkar jag stänga ner hela internet.
Hur lyckas man? Och TRE gånger dessutom!
Igen bra dag idag känner jag...
'
Nu ska jag rita lite, och sen ska jag i väg på match.
Mitt lag ska spela semi och jag kan tyvärr inte göra mycket annat än att heja på från bänken.
"TAGGA NU TJEJER!!!!!"
"Ik sätra är laget, laget med draget..."
"kom igen nu tjejer!!"
"MARKERA!!!!"
"SRIIIIIING!!"
"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" (förhoppningsvis)
'
Puss / S

Kommentarer
Postat av: Saara

Fiiiiiiiiiiiiiiiino :')<3

2010-09-13 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback