Hur kan det vara så svårt att skriva en rubrik??

Gud vad jag är trött!
Kanske inte världens bästa sätt att starta ett inlägg på, men det får duga!
Jag ska snart ta och gå och lägga mig och kolla på nån film i sängen tror jag. Gud så skönt!

Tidigare ikväll var Fanny och jag nere på Ånatta och kollade på 'Die Konstgruppe Bassin' när de gjorde en 'ljusinstallation' i vattnet.
Haha, det är inte så flashigt som det låter, verkligen.
Min pappa är med och simmar, han har mittenspåret.
Det är några ...gubbar som simmar med facklor i olika formationer i gavle ån.
Fast det var faktiskt sjukt fint. Tredje året dem gör det. *Applåd*

Klicka in imorgon för att se bilder ifrån det!

Godnatt och vi hörs imorgon! ;)

//F. Bernkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback