Cut, cut and cut

Inatt hade jag en hel konstig dröm. Läskig var den också
Det började med att det skulle vara klassfoto, fast inte i min skola.
Men jag skulle ändå vara med på kortet, så jag sprang och letade efter klassrummet där fotot tydligen skulle tas.
Men jag hittade det inte! Så jag sprang runt i en helt främmande skola med främmande människor, och plötsligt så stöter jag in i en gammal dagiskompis/granne/klasskompis och han börjar snacka om hur god potatiosmos han nyss ätit. Man bah, Jaha? haha.
Jag sprang iallafall vidare och helt plötsligt så hoppar jag av ett tåg.
Jag är med Fanny och Oliwia ute på landet.
Det här är Ånge, För det är så mycket dimma på fälten.
Jag har släkt här och därför vet jag det! Påstår jag.
Oliwia och Fanny kollar konstigt på mig (Det skulle jag också gjort...).
Sen tar vi våra resväskor (!?) och går längslandsvägen mot ett hus.
Helt plötsligt så står jag , min mamma. min pappa, en klasskompis och en gammal dagiskompis i ett kök.
Jag står och diskar eller något och min mamma och pappa står och viker servetter (ööhm,?!)
Albert (min kasskompis) står och pratar med min
dagiskompis och de pratar jätte högt.
TYST!! Skriker jag jätte högt.
Men dom reagerar inte ens.
KAN NI VARA TYSTA VAFAN! skriker jag ännu högre (jag vet inte varför jag ville att de skulle vara tysta, jag diskade ju liksom?..)
När de fortfarande inte reagerar så tar jag ett hårt tag om Alberts axel och trycker till honom jätte hårt mot diskbänken.
Det blir mycket hårdare än vad jag menade att det skulle bli och jag får genast skuldkänslor. Men innan jag hinner säga något så tar Albert (som först stirrat helt chockat på mig) ett hårt grepp bakifrån och håller fast mig.
Sendan tar han fram sin arm, och vinklar mitt huvud mot armen, så jag måste kolla. Sen tar han en kökskniv och skär en lten skåra i armen.
Det ser jätte äckligt ut när blodet sipprar fram
I bakrunden hör jag Kolla inte Fanny, Blunda!
Det är pappa som pratar (Varför kommer han inte och "räddar" mig från Albert?, PAPPA?!?!), och han säger också You've got the power Fanny, you´ve got the power (och nej, det är inte på svenska han säger det, utan på engelska).
Jag försöker att blunda, men det går inte. Det känns som om jag måste titta.
Då tar Albert ett hårdare grepp om mig och tar kviven och skär ännu djupare i hela armen.
Åh, det var så äckligt!
Jag kände hur paniken växte inom mig och kände trårarna rinna ned för mina kinder.
Då, äntligen tog min pappa ta i Albert och slet loss honom från mig.
Gå upp på ditt rum! skriker han.
Jag springer med trårana sprutandes och tar trappan i 3 steg.
'
Sen vaknade jag.
'
Drömmen var så hemsk! Kunde knappt kolla på Albert idag i skolan..
Jag vill bara drömma roliga drömmar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fanny:(

jag har också drömt såna drömmar som man gråter av åsså en gång när jag drömde en sån dröm då grät jag så mycket att hela kudden var blöt men jag kommer inte ihåg vad i was dreaming:S

fett konstigt asså

2010-09-09 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback