A big black horse and a cherry tree

Volymen på topp, basen på högsta, och spotify listan som dallrar i väggarna!

Det är min beskrivning på den perfekta kvällen!
Om man tar det, plus lite NO plugg och en dusch, så har man i stort sett
fångat min kväll i ett nötskal!
Toppen toppen säger Skalman glatt och hoppar ut genom fönstret!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu,
för jag är djupt koncentrerad i min musik, haha!

Tänkte lägga upp en lite söt bild, men hemma hos pappa så finns det inga bilder på datan ska du veta!
Så det fick bli ett youtube klipp istället, hoppas det duger!


Låten är såklart bättre när den inte är live, men jag tycker hon gör det så sjukt bra, just att hon fixar alla ljud när hon står där!
Respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback