Nu jävlar!

Nu jävlar ska jag ta tag i saker!
Mitt liv är just nu slappt och tråkigt.
Plus att jag känner mig stressad inför minsta småsak.
Men nu ska det bli ändring på saker och ting.
'
Jag ska:
'
-Träna mer. Gå ut och gå så fort jag kan och köra styrka.
- När jag blir bättre i foten så ska det första jag gör vara att gå ut och springa.
- Sluta äta godis och skit (Eller genom att kompromissa med mig själv, köra varannan vecka metoden. Ena helgen godis andra helgen inte godis osv.).
-Gå och lägga mig i tid så jag får mer sömn + att jag kan gå upp tidigare så jag slipper stressa.
-DRICKA VATTEN!
-Göra läxor/plugga inför prov i tid, så jag slipper råplugga in allt dagen innan.
-Städa och hjälpa till mer hemma.
-Ta fina bilder till bloggen
-Skriva roliga inlägg.
-Vara mer med kompisar, och ta upp kontakten med gamla kompisar jag inte har träffat på ååååår!
-Göra om i mitt rum
'
Nu är det bara så att jag ska försöka hinna med allt det här också.
Men det SKA gå! Punkt slut.
Kanske inte börjar med allt på en gång, men tillslut så ska allt funka!
'
NU KÖR VI! // S
Feel the power in my eyes! (haha)

Kommentarer
Postat av: LINNEA

Jag diggar numero nueve, vi måste ses!?!??! :D

2010-10-02 @ 17:17:53
URL: http://lsundling.blogg.se/
Postat av: Sara

ojoj! :O

2010-10-03 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback