Min dag

Min dag har varit om precis det på bilderna: löv, och mig själv.

'

Var så himla trött idag så har bara varit hemma och hjälpt mamma och pappa att kratta och bära avkapade grenar.

Det var städdag på gården så det var folk ute överallt, och jag såg ut som om jag nyss uppstått från de döda.

Fast tur är det ju då att de flesta är 50+ are på mitt område.. hehe

Sen har jag duschat och gjort inpackning och sånt. Skönt.

'

Jag har också kollat in en massa bloggar och fått mycket inspiration, så jag ska ta och snacka med Fanny, så får vi se vad som händer...

'

Nu ska jag gå och mysa lite med mami min (=båda somnar på soffan)

kram / S

'

P.S Vet inte varför jag la in den där bilden på mig egentligen, antagligen eftersom att alla kommer tala om för mig vilken skönhet jag är! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

gilla ;)<3

2010-10-17 @ 16:28:35
Postat av: Linnea

ja, det har jag verkligen lust med! Vi får höras! Jag smsar dig nu ja :D

2010-10-18 @ 19:17:09
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback