Bloggtorka

Tjena mittbena!
'
Just nu känns det som om jag har lite bloggtorka (är det ens ett ord?).
Jag hinner aldrig ta några snygga bilder, och jag har ingen inspiration.
Jag har liksom ingenting att skriva/visa bilder om.
Skolan tar upp så mycket tid, men jag ska verkligen försöka hinna med att blogga.
Det är ju så kul! :)
Vår blogg känns lite allmänt tråkig just nu. Den är inte riktigt som jag tänkte mig...
Men aja, vad gör det om 100 år?
'
Nu ska jag åka i väg med pappa och kolla på tapeter. Ska nog äntligen få göra en fondvägg, i mitt annars så tråkiga rum. Jippie!
(Kanske kan blogga om olika tapeter? haha)
'
Hare gött! Puss / S

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boström

Åh tack så mycket Fanny! Du är så gullig du gumman!:D

2010-10-19 @ 20:37:47
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback