Sista inlägget för mig!

Hoho!
Nu är det så att jag (fanny med det röda håret) inte ska blogga här nå mer.
Jag har en ny blogg nu, och ska nu bara blogga på den.
Den hittar ni HÄR.
'
Det har varit jätte kul att blogga med Fanny och att ha den här bloggen.
Jag fullkomligt äääälskar vår header. Har ni sett mycket snyggare någon gång?
Så det kommer att vara lite ledsamt ändå...
'
Anledningen till att jag byter blogg är att jag och Fanny liksom bloggar om helt olika saker, och vi ville inte riktigt samma sak med bloggen, så det blir bäst såhär :)
'
Fanny kommer att blogga kvar här så vitt jag vet, så fortsätt kika in och kommentera!
Massor med blöta pussar och kramar!
'
/ Fanny Solén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback