You are the thunder and I am the lightning


Ja, jag älskar att överredigera bilder!

Dagen har varit ganska kort och skön faktiskt! Efter skolan klängde jag mig fast vid Alva och åkte ner till kulturskolan eftersom hon har cello och jag har gitarr där. På samma ställe. Samma dag. Samma tid (okej nej, men nästan haha).

Fryser som in i himlen så jag tänkte ta fram ett fotbad... får av nån anledning en massa minnen och flashbacks när jag tar det så det är alltid lika spännande! Sitter också och fundar på om jag skulle bli hatad om jag hade mjukisbyxor på mig imorrn, vilka problem jag har... HAHA!



Psst, jag förlorade 90 graders tävlingen...

Men imorrn då jäklar!

Kommentarer
Postat av: Spikikikikikikii

MEN OH MY GOD, ÄR DU SNYGG ELLER SNYGG?

2010-12-14 @ 21:52:02
Postat av: nina..jao!!!

NEJ. SHIT SÅ FIERCE.

BILDEN OCH MEJKEN!!

2010-12-16 @ 20:21:19
URL: http://yesnina.blogg.se/
Postat av: alva [sweetestmemories]

Vi borde joina varann varje tisdag! :D



Egd i 90grader btw! ;)



SNYGG BRUD ELLER VADÅ?!

2010-12-16 @ 20:32:37
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback