Pssst, jag gillarej



Blir inget särskilt ambitiöst eller sammanhängande inlägg ikväll, anledningen är.. jao, allmänt pissigt humör och början till migrän. Så den här lilla Fannysen ska nu försöka att hoppa i säng och kolla på nån film, wiihouu!

Snälla syster kom nyss förbi med hennes utrensade garderob (MOMMA!) och jag fick med bums lite förnying i den gamla klädkammaren! Fem kassar är guld värd när ens besparingar inte är särskilt... bra, haha. Så tack för det kära syster! :D

Just nu har jag dragit fram skrivbordet en halvmeter ifrån väggen och står i 90 grader. Jag och Alva har nämligen en liten tävling/vadslagning/utmaning-som-är-helt.onödig-eftersom-jag-kommer-att-vinna imorrn! Och med tanke på läget just nu så är jag överlägsen... mohahhahah,..
Vi har också kommit fram till att om vi kör tävlingen varje dag så kommer vi bli himlans fit for summer 2011! Och det måste ju gillas eller hur?!

Till sist vill jag bara önska alla en trevlig lucia eller vad det är man nu säger! Sov gott och se söt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback