HUUGH är latin för UGHH.



Gokväll kära läsare!
Just nu sitter jag ensam i mörkret samtidigt som mina katter håller på att go bananas och springer in i väggar såsom dörrar. I vanliga fall skulle det inte störa mig, men när jag just blivit lämnad av Oliwia, Spiik och Felix efter vi kollat på skräckfilm är det ganska läskigt...

Just nu är allt jag har South Park... och Cartman. 
Alltså, visst den ungen är så sjukt skön,
men det skulle vara skönt med någon annan här som kan rädda mig ifrån zombisarna när dem kommer... 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi tack vad glad jag blir!

2010-12-18 @ 11:32:01
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/
Postat av: WILLIAM SPIIK

HAHA, DU SKREV MITT NAMN FÖRE FELIX! STATUS!

2010-12-19 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback