Vikingar i matsalen

Tjena sugarbabes!

Inatt hade jag en jäkligt kul dröm! haha
Det började med att jag var i matsalen på min gamla lågstadieskola.
Jag sitter och äter med min bästa kompis som jag hade då i lågstadiet och så helt plötsligt kommer det ett gäng vikingar in. Sen står jag och min bästa kompis framför en laburint av avskärmare och i slutet av laburinten så finns det skatter, olika guldhalsband och serviser. Vikingarna berättar att den som hittar ut ur laburinten först får välja 5 saker utav alla skatter.
Vem ska vi tävla mot då?
Ni ska tävla mot de onda, svarar de.
Ut genom en dörr kommer 4 tjejer ur min klass.
Vi är de onda, säger en utav dem och gå fram till mig och stirrar in i mina ögon.
Jag tittar bakom mig och där står min bästis med 3 till tjejer och säger, Vi är de goda Fanny!
Helt plötsligt så känner jag att jag hatar de "onda" tjejerna fast jag nyss för en sekund sen tyckt om de jätte mycket (för jag menar, de var ju nästan mina bästisar på riktigt.)
Jag känner hur jag bara vill vinna till 100%.
Då kör vi! Skriker jag.
Själva tävlingen drömde jag inte eller så kommer jag inte ihåg, för helt plötsligt så är vi vid det där bordet av skatter och tjejen som stirrade mig i ögonen innan kommer fram åter igen och stirrar mig i ögonen.
Ni hade bara tur! Väser hon.
DÅ går det upp för mig att vi har vunnit.
JAJAJAJAAAAAA!!! Skriker hela mitt "lag" och hoppar runt, runt.
Då får ni välja skatter då, mullrar en stor skäggig viking.
Vi väljer priser och sen så dansar vi på borden med vikingarna som helt plötsligt tog upp en cd-spelare som spelar disco- musik.

Det var en rolig natt de, där de goda vann mot de onda! :D

Här får ni lite pics på mig och Fanny idag!


Kolla min tumme, vem gör så? ;)


Nu ska vi gå ut och fota en ny header med Clara och Linnéa :D

/F1

Kommentarer
Postat av: Oliwia :3

HAHAHAHAHAHAHAH, asheta bilder fan.

2010-08-17 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback