Vad händer om du sätter en Fanny ensam i ett rum tillsammans med en webbkamera...?

Tjinixen!!
Jag har ingen riktig lust att berätta om vad som har hänt idag, av den anledningen att det inte har hänt nåt.
Jag kände mig ganska resonabel där.
Skolfotot är taget. Hur det blev, det återstå dock att se... dumdum dum dduuuum...
Mina kläder vart inte som jag hade tänkt mig. Det var ju liksom inte världens bästa väder i morse så shorts blev bortbytt mot ett par jeans med skinndetaljer istället, men bodyn fick stanna kvar!
Kilklackarna jag tänkte ha var det inte så bra ide att ha heller, så jag tog converse - och nu har jag skavsår!!
Båda lilltårna har en varsin blåsa, tack så mycket vart är kassan?

Men nu börjar jag bli negativ igen, och det får inte hända.

Har fått min John Mayer skiva nu iallafall!! :D :D
Han är så sjukt bra och hans dna skulle jag gärna ge till mina ungar! Har ni sett honom?!
Så just nu sitter jag och diggar lite Assassin på högsta volym!





BILDMARATHON! :O :D


(blir inte så bra bilder med webbkameran, men jag orkade inte ta upp systemkameran (A) )



// F. Bernkert ( som tycker om att ta bilder ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback