Förlåt för dålig uppdatering...

...ska bättra oss , lovar!
Men på något sätt , kanske såhär i början, så kan jag inte hitta på
något intressant att skriva om.
Men det kommer väl med tiden hoppas jag.


Har precis titta på en bra film.
The gost writer hette den.
Pappa tyckte den var jättejätte bra, men jag tyckte att den var bra,
lite bättre än bra men inte jättebra. Haha ;)
Men jag rekomenderar den iallafall!

Idag har jag inte gjort något speciellt.
Gick ner på stan med Oliwia efter skolan.
Kollade mest bara runt lite, men provade ett par über-snygga skor.
Fast de var typ jätte höga, kanske 15 cm klack typ.
Och om jag skulle ha dem skulle jag bli 1,85 cm lång!
Herregud vilken jätte, höhö.
Men men, jag väntar nog något år eller två innan jag köper så höga ;D
Efter skoprovningen så gick vi och sniffade på parfymer.
Jag måste ha en ny! Jag har ingen! ;(
Vi luktade på typ alla parfymer men jag hittade ingen bra.
Det här kommer att låta konstigt men jag vill ha min spanskalärares parfym!
Den luktar så otroligt gott så jag dör, haha.
Perfekt är den. Måste fråga señoritan vad det är för parfym...

Sen gjorde jag inget annat direkt. Fikade med mamma på stan och köpte lite grejor.

Nu ska jag gå och lägga mig. En vecka med skola tar död på mig..


Kollade på bilderna vi lagt ut i bloggen och såg att mitt hår typ var olika nyanser hela tiden.
På vissa alldeles orangerött och på någon nästan brun blondt.
Mitt hår blir liksom olika i olika ljus, och så såklart när de är redigerade med olika effekter.
Men den här bilden är nog ett bra exempel på hur det ser ut "på riktigt". Lite rödare kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback