Äntligen!

Äntligen har jag tränat igen!
Det har gått minst 2 veckor, kanske tre sedan jag tränade sist.
Då menar jag någon som helst form av fysisk aktivitet .
Den hårdaste träning jag fått måste ha varit då jag näääästan missade bussen och fick gå fort som *piip*!
'
För en månad sen så stukade jag ju foten så kraftigt att jag fick gå på kryckor i 2
veckor och sen halta, tills att jag nu kan gå. Nästan som en normal människa.
Men att träna, det har det inte varit tal om.
Min fot är fortfarande svullen och dubblet så fet som den andra (okej, där överdrev jag lite..)
'
Men idag, äntligen!
Jag och min äldsta kompis som jag brukar träna med tog först en
cykeltur för att "värma upp" (Jag kan inte springa än..) och sen så körde vi styrka.
Jag älskar att träna. (Okej, där överdrev jag lite igen..)
Men det är så skönt att bara göra sig av med all energi som annars inte får komma ut
(jag kan ju inte hoppa runt som en galning i skolan och på stan, även om jag vill..
(inte för att jag kan hoppa men..))
Miserable life..
Men nu är jag glad att jag äntligen kunde träna! :D
'
Åsså, det är så äckligt (och förlåt för er som tycker att mina fötter är äckliga men jag blir tvungen att visa)
Hela foten är som en korv. Och den är röd. Och nageln (usch) är blå.
'
Jag och Bella efter träningen :)
Dålig bildkvalité is tha shit!

/F. Solén

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 13:16:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Oliwia :D

HAHAH FANNY.

Du har en riktigt härlig fot du! Jag diggar den :D

2010-09-01 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback