Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting.




Dagen har jag spenderat i sängen, hemma ifrån skolan ja0!
För det mesta hatar jag det, men ibland är det jäkligt underbart. Får se hur jag gör imorgon..
Annars blir det Talent Show träning med Nina imorgon efter skolan! Wonderful, wonderful!

Nu måste jag sätta mig ner och ta tag i ett SO-arbete som ska vara klart på onsdag. -Suck.



Har börjat använda Grooveshark nu sedan mina gratisdagar på Spotify är över.
Om det är bra? I'll get back to you on that one.


Lars Winnerbäck – Elegi


Kommentarer
Postat av: rebecka

världens finaste! och han spelar i göteborg den fjärde juni, slottsskogen. :) vet inte om han kommer till wow i år, inget klart än i alla fall!

2011-05-17 @ 20:12:05
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/
Postat av: klara

Åh vad fint att du gör det, tack!

Jodå, din besöker jag med jämna mellanrum, du är görsnygg!



kram

2011-05-17 @ 22:17:47
URL: http://blix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback