C is for Croatia!


Lång historia, men min syster råkade hälla ett helt bord fyllt med äckligt, illaluktande, svart vatten över mig. HELA mig. På bilden hade jag försökt gnuggat bort det med en disktrasa, men ingenting hände. Det var ett långt skrattanfall!


Japp, klockan är tjugo över nio och jag ligger helt sovklar i sängen. Faktiskt så har jag gjort det i nån timme nu.
Bilen härifrån går nämligen prick klockan två inatt, så halv två ställer jag nu min klocka på vilket känns en aning surt!
Dock så får jag spendera en vecka i Kroatien, på exakt samma ställe där jag och min mor var förra sommaren, på exakt samma ställe där jag träffade en 19 årig kroat som jag tillslut hade en dejt med, på exakt samma ställe där han bor.
Äh, lite spänning i vardagen sådär!!


Är borta i en vecka, så jag kommer tillbaka nästa lördag. Tills dess blir det lite onetwomuch abstinens!

Back next saturday.


Kommentarer
Postat av: nina

kommer sakna dig min bästa!! ♥

2011-06-17 @ 23:58:38
Postat av: cajsa

sv: Det ska jag. Kolla gärna min också :)

2011-06-18 @ 10:54:59
URL: http://whiteroos.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Nej det har jag inte.. Kaisa tyckte också det såg ut som det.. Men det blev väl något konstigt med ljuset och redigeringen! :)

2011-06-25 @ 21:35:57
URL: http://fannysolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback