I really fucked it up this time, didn't I my dear?



KICKS tidning i posten, MAC e-mails konstant, Elf erbjudanden och Makeup Geek bokmärkt i webbläsarn.
Beronde? Yes ma'm.

Nu är prao-veckan slut. Nästan lite sorgligt, det här låter sjukt och jag vet inte hur jag ska förklara det... men jag har liksom... växt som person på något vis. Tänker inte försöka förklara för ingen kommer fatta och det kommer bara låta lite udda.
Lärde iallafall känna några grymt härliga personer och en riktig snygging... hahah

Har också hunnit med en snabbis förbi frissan idag för att ta ut löshåret och klippa till det. Jäkligt skönt måste jag säga!

Nej, nu ska jag återgå till att läsa om alla mina rabatter och specialerbjudanden på Kicks (känn er avundsjuka..)


Minnesvärd prao-musik :

Mumford & Sons – Little Lion Man

Biffy Clyro – Mountains

Kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

Men åhh, gud vad fin du är kvinna!

2011-02-11 @ 21:11:34
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: ååhh, tack!!

2011-02-11 @ 22:57:25
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback