Sista inlägget. Sad.

Är nu klar med min nya blogg, kommer förmodligen ändra massa saker senare som jag blir missnöjd med. Men den dagen den sorgen, haha.
Jag gillar verkligen saker som rör på sig, och små random saker. Det kommer nog märkas på bloggen. Men den är jag, så vad annat kan jag göra?

Hoppade btw ifrån trean idag i Harnäs (för första gången ever) med Flybring, eftersom Nina fegade ur... Stolt tjej eller vad?!

Känns som att jag har något jätteviktigt att säga, men.. ja. Jag tror faktiskt inte det, det är väl bara att trycka på publicera.

Klicka på bilden (eller -> här <-) för att komma till den nya bloggen!




Jag är av någon anledning väldigt sentimental just nu.. Mensen kommer väl snart då.


Kommentarer
Postat av: bella

DU FÅR INTE TA BORT DEN HÄR BLOGGEN, DEN MÅSTE VARA KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osv



ofta du vågade hoppa? damn :(

2011-08-05 @ 02:26:07
URL: http://kwaad.blogg.se/
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

Härlig blogg!

2011-08-17 @ 23:53:54
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback