There's no glitter in the gutter, there's no twilight galaxy.


McDonalds toaletter är the BOMB!


"Gå och lägg dig tidigt för jag ringer dig halv tio imorgon bitti!"
Sorry Nina, jag kommer vara helt död imorgon... haha.

Imorgon är planen att åka nånstans och bada, därför kommer Nina hit till typ tio imorgon... Jag är inte en morgonmänniska. Och just nu har jag världens mest irriterande och bortkommna nattfjäril i mitt rum... ugh!

Jag har suttit och fixat med nya bloggdesignen i några timmar nu och glömde därför bort tiden helt och hållet, tillochmed när mamma skrek på mig reagerade jag inte. Iochförsig kan ju det vara eftersom att jag är så van med det, haha.

Blir nog en helt ny blogg bara så att ni vet... ;;


Metric – Twilight Galaxy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback