Stjärnfall, stjärnfallet är jag och du är himlen jag föll från den dan.


Galet vackra Amanda när vi var i Hemlingby.


Är det bara jag som har grym ångest över gymnasiumvalet? Sitter redan nu och letar runt för fullt i hopp om att hitta nånting som jag fastnar för.
Problemet är bara att alla mina drömmar som jag har hållit stenhårt på har försvunnit. Jag vet inte vad jag vill längre... Åh!
Funderar dock på att bli pilot... Hur kul vore inte det på en skala?!

Det är åtminstonde ett halvår kvar tills man måste börja bestämma sig, borde väl hitta någonting tycker jag!



Markus Krunegård – Stjärnfallet


Kommentarer
Postat av: NINA

Det löser sig ska du se min käraste!! :/

2011-04-15 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback