One day skipped

Utifall någon undrar så ja - jag är HELT insnöad på sommaren!




Okej, jag vet att dealen är 'varje dag, tills sista dagen', men igår kunde jag inte skriva nånting.



Idag fyllde min kära storasyster 21 år! Förstår ni hur gammal hon är?
Tjugoett, det är som typ... åtta år äldre än mig! Om jag inte räknar helt fel, det vill säga.
Hon har all rätt att börja få åldersnoja tycker jag... moahahaha...
Eller så kanske det bara är jag som är avundsjuk på hennes liv, och allting som kommer med hennes ålder. Det tål att disskuteras om.
Vi har iallafall varit och firat henne idag, hela släkten plus lilla nyfödda TURE!
Han är så himla söt så man bara blir kär i honom! Och jag är gudmoster!

Men hörninini, nu ska jag ta och gå och välja kläder tills imorgon, för imorgon är en viktig dag.
Oliwia och jag har en vadslagning som jag verkligen vill vinna...! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback