Lite snabbt i farten

'Lightening strikes
inside my chest to keep me up at night'



Okej, först ska jag börja med att be om ursäkt för brist på material ifrån mig, men jag har haft lite fullt upp idag och igår plus att min data inte är på världens bästa humör these days.
Men jag ska verkligen försöka att ta mig tid till bloggen!

Den här dagen har mest gått åt att fota, jag är med i Foto Marathon grejen, sörrö!
Det började idag klockan 13 och slutar imorgon samma tid. Ett dygn alltså.
Man fick sex kategorier man ska fota i;

-Glädje
-Rak
-Studentliv
-Bil
-Spegling av Gävleborg
-Gul

Jag har gjort alla utom en, men jag har en vision av den, och ska göra det direkt nu. ;)

Ingen redigering, what so ever, på bilderna är tillåten så det är lite trixigt, men samtidigt så grymt kul!!
Jag älskar att fota!!
Första pris är kamerautrustning för 5000:-, andra pris har jag för mig var en fotoskrivare, och tredje pris presentkort på Gellerix värt 700:- .
Haha, inte för att jag kommer vinna, men man måste drömma, annars kommer man ingenvart i livet!




Jag försökte ta bild men det gick inte så bra så det blir en apbra låt istället! ;D
Jag ääälskar det han säger i början, fast det är förmodligen för att jag ääälskar han också...



//F. Bernkert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback