En helt ny vetenskap

Hola amigiosa!

Just nu sitter jag och drar mig inför att göra min matteläxa...
Division på negativa bråk! Har ni någonsin hört något så dumt?
Eller dumt och dumt.. men det är svårt iallafall!

The schoolfoto is coming up. På torsdag ska vi fotas. Och jag har inte förrän nu börjat tänka på vad man ska ha på sig.
Det är ju en hel vetenskap!
"Nej, men du kan inte ha linne, då ser du naken ut"
"Nä, inte t-shirt då ser du jätte bredaxlad ut"
"Men nej! Du kan INTE ha långärmad tröja! Fattar du hur stora din armar kommer att se ut?!"
-Men kan jag inte ha den här då...?
"Nej, den är för ..'special', du får inte stå ut för mycket."
-Den här då?
"För vanlig!! Du får inte smälta in."
-Och den här...?
"Nej, men den är för... psch psch."
-Haha, var var den för nå?
"Psch psch!"
-Kan jag ha dem här skorna till?
"Skor?! Är du dum, dem syns ju inte!!"

Man blir ju helt matt efter att bara tänka på det!
Och nu kommer det värsta!; Vi har idrott innan vi ska ta fotot! :( :( :(
Det är katastrof! Vi ska vara ute, det ska regna, och min vattenfasta är slut. Sing hallelujja...

Jag vill ha min John Mayer skiva som jag har beställt! Nu!
Det stog fyra-fem arbetsdagar. Och iochförsig har det bara gått två, men ändå. Jag tycker att dem skulle kunna skynda på sig liiite granna!

Nu ska jag försöka samla kraft och hämta läxboken. Det kan ju kanske vara en bra början?
Återkommer om mitt klädproblem!

Så här känner jag för negativa bråk


Var tvungen att slänga in en lite mer normal bild också så att alla inte tror att jag är helt dum i huvudet ;)


//F. Bernkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback