Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti, så som jag gjorde nyss.


Såhär fina var vi innan avslutningen, William, Nina och jag!


Nu har jag gjort min sista dag som åtta, i höst är det årskurs nio som jag måste pallra mig igenom.
Igår kväll var det Stolt&Nykter, skumdisco är helt totalt awesome! När jag kom hem hade jag torkat gräs över hela mig av skummet haha.

Idag mår jag ganska dåligt, migrän, illamående och allmänt hängig så jag tror jag spenderar första dagen på sommarlovet med att göra just ingenting.



Håkan Hellström – Kärlek Är ett Brev Skickat Tusen Gånger


Kommentarer
Postat av: bellaaaaaaaaaaa

Hur bra är låten? Varit min drog sen i söndags, kääärlek till den <3

som sagt, krya på dig!

2011-06-09 @ 18:25:20
URL: http://thelifeofbellaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss bebe

2011-06-10 @ 16:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback