Du måste va blind. Blind, blind, blind.





Åh herrejösses Amelias skapares älskare!
Denna konsert alltså... ska inte ens ge mig på att beskriva hur bra den va.
Vi hade världens bästa platser i mitten, med typ två pers framför oss, safe! Satt på marken i två timmar för att få dem, så jag tycker att vi förtjänade det, haha.

Bästa: sista låten Nu Kan Du Få Mig Så Lätt, vilket förövrigt är min favoritlåt, som han spelade bara med ett piano och hela publiken som var med på varenda ord. Ståpäls och tårar - check!



Håkan Hellström – En Vän Med En Bil


Kommentarer
Postat av: bella

Åh herregud, går inte att beskriva.

TACK FÖR IKVÄLL FANNY!! (L)

2011-06-06 @ 00:36:40
URL: http://thelifeofbellaaa.blogg.se/
Postat av: :p

Han e från GBG!:P

2011-06-07 @ 11:52:46
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 18:09:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback