En trött liten Fanny

Morrn morrn,
Jag är fortfarande helt döööd, förstår inte varför men jag är så himla trött!
Men jag får väl bara hoppas att det går över tills imorgon när det blir 'back to school'...
Jag ska snart försöka samla kraft till att gå upp och duscha och fixa mig lite grann, sen ska Fanny och jag
ner till stortorget för att kolla på Salem Al Fakir!
Hoppas hoppas hoppas att han är bra idag, har hört att han ska vara väldig bra live.
Jag såg honom på Peace&Love för några år sedan, men då hade han inte slagit helt, och jag var liten, så jag kommer faktiskt inte ihåg någonting...
Då är det väl bara bra att jag får friska upp minnet lite!

Jag ska lägga över bilderna ifrån igår på datan ikväll också, sen kommer dem upp hit!

Tills dess - haré bäst!


Dagens citat:

If you love someone you would be willing to give up everything for them,
but if they loved you back they'd never ask you to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback