Linnea Sundling

Linnea måste ju vara en utav de snyggaste som skådats... eller hur?
Den andra bilder är jag kär i.

Den saknade ungen (som jag inte varit med på ÅR?!) kom till mig på eftermiddagen, och vi pratade som på de gamla goda tiderna. Hon sjöng också en sång för mig.
Gud vad jag saknat dig Linnea!
Om inte hon blir modell/sångerksa/skådespelare/dansare så ska jag raka av mig håret, och aldrig låta det växa ut igen.
För en riktig talang, det har den där tjejen!
'
Nu ska jag sova. Godnatt! / S

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, asså Fanny Solén!

Jag har saknat dig också, som tusan, men nu är det slut på det tramset, nu är det ändring för nu ska vi ses mycket oftareeee, eller hur?!?!?!?!



och om det är någon som är vacker, skitsnygg talangfull & begåvad så är det du!

2010-10-22 @ 16:26:30
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback