Överraskningar, hunger och lite evil-planning...

Det är lite kul att titta in på bloggen ibland, också -nämen! Ett nytt inlägg!
Det är som att man har en blogg som uppdaterar sig själv på nåt vis.
Jag blev iallafall väldigt hungrig av den där pizzan, Fanny! (A)

Just nu sitter jag hos min mamma som ett litet osocialt tidsfördriv och väntar på att tiden bara ska flyga iväg.
Jag önskar man bara skulle kunna vinka av den och säga hejdå, och sen hoppa in igen när man hade lust för det!
Har ett litet appointment vid fyra,
och sen ska vi fira min kusin som fyller ...17...?
Efter det kan jag åka hem och SOVA!
Blir så sjukt trött av alla dessa tidiga mornar så det är läskigt!
Och när jag är trött är det just det jag blir -läskig. 
För det skulle ju vara hemskt om jag råkade skrämma några stackars hjälplösa sjundeklassare, right?


...Jag tror jag stryker den där sovningen after all. ;) moahahahaa

 
(what I looke like right now)



Dagens ambitiösaste tanke: Kan maskar andas under vattnet?


//Dr.Evil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback