Oh no - I'm short!!

Okej, nu är headern fotad och klar, nu gäller det bara att klippa och klistra to make it look faaabulouuus! :)
Det tog ett tag och många tårar spilldes, men vad gör man inte för konstens skull?

Idag var det första gången på tre månader som vi, klass 8e satte våran fot innanför skolans område. Det var med tunga steg som vi begav oss till vårat nya klassrum, med många suckar som vi tog emot vårat nya schema och med mycket besvikelse över de nya skåpen. Också en till irriterande faktor; de nya på skolan. The sevengraders. Dum dum dumduuuum...
Vi har detta år SJU SJUOR! Och det värsta är att varenda en är längre än mig...
Jag kände att det vart väldigt synd om mig där nu, haha.

Vårat schema är kasst. Inte för att vara negativ eller nånting... Men vi börjar klockan åtta tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Det var en lång radda med dagar det! Musiken och hemkunskapen är struken, men nej nej - det är okej. Infact, varför inte lägga in matte på fyra dagar när vi ändå håller på??
Fast franskan har blivit nerstruken till två lektioner i veckan, och vi får en ny lärare som kanske inte hatar mig lika mycket! Well helllöööö! :D Eller kanske jag ska säga, well bonjour! :D

Nu när jag har fått ur mig det där är jag positiv igen! Yeey för skolan. Typ.
Nu sitter jag iallafall här och camar med Fanny om ett stort problem just nu in my lööövelajf. Hon är verkligen bra hjälp till sånt här ...eller bra och bra, men vem annars ska man snacka med liksom? Mamma??
Men nu är gjort gjort och det är ingenting man kan ändra på. Det är väl bara att hoppas på det bästa och hoppas att ingen blir sårad. Wow, terapist nästa eller vad? :D

Känner att jag börjar tråka ut väldigt mycket folk nu så jag ska sluta.
Ses snart igen!

Avslutar med en nytagen bild på lite slemmigt snigel-cuddle, bara för att :)


//F.Bernkert


Kommentarer
Postat av: Fanny som är jäkligt mkt bättre än mamma!

Höphfffttttftft!!! Vaddå eller bra och bra. Jag är bäst? erhm?! host

I AM ALWAYS TEHERE FOR YOU AND TELL YOU WHAT TO SAY WHEN YOUR BLOND BRAIN CAN´T THINK!!!!!

2010-08-17 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback