Pizza in the oven

Hallå :)
Idag var det första "riktiga" dagen i skolan.
Fast vi hade mest gemongångarav de olika ämnerna och vi fick träffa de nya lärarna.
De verkar ganska bra, men av att bara ha träffa dem en gång kan jag ju inte avgöra hur bra de är.
Sen efter skolan så drog jag och Fanny hem till henne och gjorde klart headern, som ni kanske ser.
Fin fin blev den tycker jag :D
(Även fast Fanny ser ut som en tanned beach-babe och jag ser ut som ett lik...)
Just nu sitter jag och väntar på att min och mammas hemma gjorda pizza ska bli klar.
Vi ska kolla på film och ha myskväll. Lovely!
MUUUMS!!!
//F.Solén

Kommentarer
Postat av: Oliiiiiiwjjjjaaaaa :]

Shit.

HAHAHAHA

först när jag kom in på sida så bläddrades jag ner automatiskt typ, så jag såg bara headerbilden väldigt fort, jag bah; SHIT VAD HAR FANNY SOLÉN GJORT MED SITT HÅR ?!?!.

HÄHÄHHÄ.

Hoppas pizzan smakar, själv fick man soppa -_-

2010-08-18 @ 19:55:07
Postat av: Sara

Gotti gott :)

JÄTTE fin header!

Ni är underbart vackra båda två!<3 ;D

2010-08-18 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback