London Calling

Hejsan Amigas*!(pik till Fanny som inte kan prata spanska och skriver nått weird som Amigiosas. Vaah? haha ;))
Idag har var det kort dag i skolan , sluta 13,20. Sköönt!
Jag och Fanny drog hem till mig på en gång, och hon skulle hjälpa mig att städa ur min garderob.
Men som vanligt så fastnade vi framför tvn , the tyra show, så det det tog ett tag innan vi kom i gång.
Haha, typiskt oss ;)
Vi kollade i allafall genom min garderob ( mycket skratt åt mina gamla eh, fiiina, kläder..)
Sen när vi var klara och jag hade kagt undan det jag inte ville ha mer, och det typ bara var en hög kvar av det jag ville ha, Fanny bah: Har du bara så där lite? :O
Jadu Fanny. DET HAR JAG!
Jag är i stort behov av kläder.
Eller jag är ju ingen hobo direkt.Men lite nytt och fräscht så här till hösten skulle ju inte sitta dåligt ;)
Men en av anledningarna till att jag inte har allt för mycket kläder just nu är att jag sparar! (Till skillnad från min käre shopaholic vän vars pengar försvinner lika fort som de kommer..)
Jag har sparat i typ 2 månader.
Och varför sparar jag?
Jo, för jag ska till LONDON!
Den 16 september (på morgonen) så tar jag och mamma planet dit och vi komer hem den 19 på kvällen/natten.
I London ska vi träffa mammas gamla kompisar från Australien och deras barn. En liten kille på 10 år, en tjej som är 13 och en kille som är 15. (mmh, I´m just saying, hope he´s hot..)
Vi ska väl gå på sightseeing, men framför allt (hoppas jag) så ska vi SHOPPA!!! :D
Can´t be happier right now!
Herregud vad jag ska spendera nu alltså!
Aja, nu ska jag gå coh fixa lite. Sen ska jag gå och lägga mig och drömma om kläder.
Nej, shit. Nu kom jag på att jag måste ta bussen som går 7 imorgon om jag ska hinna till skolan. Fan fan fan. Måste skynda mig och gå och lägga mig om jag ska upp halv 6. Annars är det zombiepågatorna-risk imorgon!
Love, Fanny
(Btw, sorry att det inte blir olika stycken i texten och så. Det är något fel på min data eller nått annat mystiskt..)
Och så slänger jag in en liten lagomt fin bild på mig från idag också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback