I am one of your little monsters.



Det här är vad jag sysselsätter mig själv med klockan.. oj herre jösses! Klockan tjugo i fyra en söndags morgon!

Lady GaGa är seriöst en förebild för mig, hon är så grym! Och live är hon ÄNNU bättre! Ser djupt upp till henne!

Var på hennes konsert i våras, absolut topp-tre på min lista!
Det ändrade helt min syn på henne.
Innan konserten var jag en anti-gaga typ, såg bara en överproducerad massprodukt, efter konserten blev jag frälst.
Hon gjorde det så himla bra, och det hon sa mellan låtarna fick en att förstå att hon var en människa. Hon fick en själ, och låtarna fick en betydelse.

Det var så att man efteråt blev helt stum för man var så tagen.
Och jag som blir rörd och börjar grina när jag ser en random konsert på tv kan ni ju tänka er hur jag började störtgrina när jag stog där!

Men jag älskar den där känslan när man står där, med flera tusen personer bredvid sig som sjunger med, basen dundrar i hela kroppen och leendet kommer på läpparna.
Jag känner mig så liten, så maktlös. Jag tror det är det som är grejen.
Att jag känner mig så himla liten i den stora världen, så himla... svävande.

Lady Gaga – Teeth

Lady Gaga – Brown Eyes

Lady Gaga – Beautiful, Dirty, Rich

Lady Gaga – Monster

Kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

Du skriver så himla fint!

2011-01-09 @ 13:13:20
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback