Taggad

Hej allihopa :D
'
Har precis kommit hem från skolan, och ska börja plugga spanska.
Jag hra prov imorgon och jga har varit på 1 utav 4 lektioner på det här kapitlet. Och då kanske man fattar hur mycket jag kan...
Sen har jag matte-prov på fredag som jag inte heller fattar någonting av.
LYCKAT!
Men aja, får vara den sanna plugghästen jag är och plugga hela resten av dagen.
'
Fast klockan sju så ska jag och pappa hämta upp Dominik, och vi ska åka till Sandviken och kolla på Dm-finalen.
Riktigt taggad!
Vi kan vinna, och det skulle kännas så otroligt bra, för förra året gick det inte alls bra för oss.
Men det här året har alla varit så duktiga, och jag är sjukt stolt!
Jag ska skrika rösten av mig ikväll, det kan jag lova!
'
Idag har jag på mig min super fina ring! :D
Och nej, mitt hår är inte alls rufsigt..

Jag skulle försköka ta kort på mitt öga nyss.
Och så här fint blev det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback