Sommarminnen

Gud va kul att det är så många som läser vår blogg! Man blir riktigt varm varje gång man kollar på statisktiken!
Nu gäller det bara att kommentera också! ;)

Idag har varit en lycklig dag. Kan nog inte säga så mycket mer, men den har varit riktigt perfekt vissa stunder.
Och andra stunder lite mindre bra, men let's stay positive!

Blev precis klar med att bära två stora och tunga (!!) kartonger innehållande mitt nya skrivbord upp till mitt rum.
Vi bor på tredje våningen. Det är sex trappor!
Haha, då blir det väl träningsvärk imorgon då, ser fram emot det! ;)
Ska snart börja montera upp det, "snart"...
Men det ska bli skönt med lite förnying och förbättring.


Bild från Kroatien i sommras :)



Jag börjar få ett behov av lite ny musik, nån som har nåt bra låttps åt en liten Fanny? :)

Kram B

Kommentarer
Postat av: Oliwiaia

BRING ME THE HORIZON (LLLL)

2010-09-07 @ 17:27:36
Postat av: alva [sweetestmemories]

Gosh, jag älskar eran blogg! :D

2010-09-08 @ 16:06:43
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback