Sivis och Clara

Hej!
Idag har jag varit med Clara. Och Sivis!
Claras über-söta lilla vovve. Sötare får man leta efter!
De passa bra ihop, Clara och Sivan. De är lika sockersöta båda två :)
'
På vågen hem från skolan kan det hända mycket ska ni veta!
Clara skulle försöka skjutsa mig (snälla döda mig inte mamma och pappa) men det gick inte så bra, så jag skulle skjutsa henne istället. Men det gick bara en liten bit. Haha.
Så så skulle Clara skjutsa mig igen, men av någon anledning som jag inte kommer ihåg, så stannade vi och jag hoppade av.
Då ser jag att Claras cykel liksom lutar och Clara kläms lite under och helt plötsligt så välter hela cykeln, och Clara också. Rakt ner med huvudet i gräset. Som tur var så var det några jätte stora blad som gjorde fallet lite mjukare.
Men gud vad vi skratta! Haha, det såg så kul ut!
När Clara ligger där på gräset och skrattar så att hon knappt kan andas och jag nästan måste sätta mig ned för att jag skrattar så mycket, så kommer det en gubbe, som knappt kan gå förbi för att Claras cykel och mina väskor (och jag) tar upp hela gatan. Då måste jag springa och ta bort allt och då ramlar jag nästan. Då började vi skratta, om möjligt, ännu mer.
Haha, gubben måste trott att vi inte riktigt hade alla hästar hemma...

Kommentarer
Postat av: F.R.I.D.A

sv: Det är du som är fin fanny! <3

2010-09-23 @ 19:17:47
URL: http://littlebirdie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha herreguuud vad ruuuligt det var, kommer ju aaaaldrig glömma kan jag säga iaf!:)

2010-09-23 @ 19:30:36
Postat av: simone

men så gulligt :)

2010-09-24 @ 20:39:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback