Matchnings problem!

Den första bilden visar hur den "egentligen" ser ut, den andra var mer för mönstret.
'
Den här klänningen köpte  jag till skolavslutningen (Från Nelly.com) och då
är den enda gången då jag använt den.
Jag tycker att den är så himlans fin, men jag vet inte hur jag ska kunna matcha den med någonting.
Hur jag liksom ska kunna "klä ner den", så jag kan ha den  när jag går ut och äter eller något sånt.
För just nu känns den lite för fin.

Tips eller idéer?


Fanny och jag på skolavslutningen, då jag hade klänningen på mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Innan för ett par jeans/shorts och ett par converse på det ;)<3 Löve ya!

2010-09-15 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback