Trött

Just nu sitter jag här lite halvt död.
Jag är så himla trött!
'
Först sov Clara här igår, och vi skulle nog ha lagt oss liiite tidigare,
men sen idag så sprang vi en mil med skolan idag!
Jobbigt!
Och nu kanske ni tror wow, hon sprang en mil, men så var det inte riktigt, hehe.
Jag sprang 4km samanlagt, kanske 4,5...höh.. höh.
Men jag sprang först kanske 2 km, sen så gick jag , och sen så sprang jag två kilometer igen.
Vi sprang två varv runt femman i hemlingby, så andra varvet så power-walkade jag med Jonna och Frida, trevligt!
Men sen på slutet (i en förjävla lång backe) så spurtade vi som fan, och då dog Fanny.
Sen återupstod hon igen! (sing halleluja!)
Allt som allt tog det 80 min.
'
Efter allt det där så åkte jag, Clara och Linnéa ner på stan och åt, mumsigt på Café Pazzo.
'
Så här flashig var jag idag , med nya byxor!
Kan man vara snyggare än mig? HAHA (Ignorera mitt stökiga rum tack!)

från Stadium 499:-
'
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen fixa mig. Ska på avslutnig med Fotbollen :D / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback