Perfection



                                               Den här klänningen är helt perfekt!
Den har en perfekt färg, perfekt längd, perfekt passform, perfekt rynkad där uppe och perfekt böljande där nere.
Den är peeeeeerfect!

MEN det är vinter snart. När ska jag ha den där? Jag har ingen aning.
Men jag viiiiill ha den. Åh. Jag vill, jag vill, jag vill. 
Jag kanske kan ha den på julafton med svarta tunna strumpbyxor?
Aja, jag måste kanske prova den först också, hehe.

Såg den när jag och Clara var på stan idag.
Jag hittade ett par über-snygga byxor, men de passade nog inte riktigt mig. Så vi får se om jag lämnar tillbaka dem.
Vi fikade också och hade det mysigt!

Nu ska jag äta Puss / S 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken affär hittade du klänningen? :D

2010-10-24 @ 20:59:30
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback