Face of today

Såhär ser jag ut idag. Kul att veta? Nej, inte ett dugg, haha.

'

Tycker ni att jag passar i mittbena förresten?

'

Idag har jag varit med söta Clara, och vi gått omkring i mitt område där jag bor, och delat ut lappar om att jag ska börja sälja Aftonbladet på mornarna.

Blir alltså att gå upp tidigt nu, VARJE HELG! Kan sova till nio ungefär,

då jag måste dela ut kl 10.

Men man tjänar rätt bra. Och vill man köpa saker man ser i affärerna (jag går alldeles för ofta och tittar på kläder när jag inte ska/får/kan köpa...) så kan det ju vara bra med lite extra varje månad.

Om jag säljer riktigt mycket kan det nästan bli uppåt tusenlappen! :D

'

Nu ska jag gå och kolla klart på Idol. Hörs imorgon! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback