En minut i mitt huvud...



Gud vad jag är kissnödig...
Måste ta och rensa ur min garderob, kan ju knappt
stänga dörren nu...
Jag vill ha choklad...
Vad ska jag ha på mig imorrn?...
Kanske tar samma som idag, men hur kul är det?...
Vad är det på tv ikväll?...
Äh, jag tar nog samma kläder imorrn..
Jag måste verkligen kissa nu!...
Finns malaria i Sverige?...
Isåfall kan jag ju få det...
Dör man av det?...
Isåfall kan jag vara döende just nu
utan att veta det...
Tänk om jag dör...
Toa... nu!...
Min lampa är inte särskilt stark...
Ser knappt nånting...
Måste köpa en ny...
Då måste jag ut till Ikea...
Hm, då kan jag shoppa loss på saker till mitt rum...
Vad behöver jag?...
En ny matta kanske...
Lite tavlor måste jag ha...
Varför vart folk plöstligt så osociala på msn?...
Jag kanske blev utloggad?...
Nej det blev jag inte...
Kissakissakissa...
Jag måste köpa en ny mascara...
Min är nästan helt slut...
Kanske skulle ta och pröva den där lasmillionaire
eller vad den heter...
Eller så safear jag och kör på samma gamla vanliga...
Den här låten är grymt bra!!...
Eller nej, jag orkar inte lyssna på den...
Nästa...
Den här är bra!...
Lalalla....
Nej, nu måste jag verkligen gå på toa!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback