Liten lycka i vardagen

När jag kom hem igår låg detta och väntade på mig!
Jippijippijjippijippikayyyeej!
Var därför lite upptagen igår med att testa allting så
det här kommer upp idag istället. :)



Jag tror mitt nattduksbord fortfarande är i chock efter att den blev
sminkattackerad i somras. Och inte blev det bättre av att det
bombarderade ner mer igår, haha.
Måste ta och rensa ur lådan under också, för just nu är alla
sminkväskorna fullproppade plus att jag har allting staplat på höjden och
det ser ändå ut så här...


Kommentarer
Postat av: matildamarklund

hur mycket kostar allt det där egentligen :o ?

2010-11-28 @ 20:52:55
URL: http://matildamarklund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback