Snabbt och sakta.

Halloj,
Det blir ett bildlöst inlägg idag, vilket jag hatar, men jag är på bärbara och har inga bilder...
 
Snart ska jag iallafall börja göra mig klar och sen ska jag bege mig ut och fota Amandas brorsas band.
Sjukt nervös, men det är bara att hoppas på det bästa! :)

Sen har jag börjat funderat starkt på att färga håret svart, alltså INTE sådär emo-svart, utan... fint svart, haha!
Får ta och disskutera med photoshop om jag skulle passa i det, sen får vi se vad som händer.
Men jag är inte en sån tjej som håret är allt för, det är liksom ...bara hår? Haha, men vi får se... ;)


Just nu i högtalarna:

Basutbudet ft. Rebecca & Fiona - Låna pengar

Selena Gomez & The Scene - Naturally


Kommentarer
Postat av: Oliwia <:

NEJ FANNY, NEJ

inte tillåtet!

du kommer älska att ha svart hår i typ.. en månad sen vill du bara bli av med det OCH DET ÄR INTE BRA

NEJ FANNY SÄGER JAG BARA NOOOOO

dock skulle det vara snyggt, men NEJ

2010-12-18 @ 15:35:48
Postat av: alva [sweetestmemories]

NU DÖR JAG, JAG HAR ALDRIG VARIT RÄDD OM MITT HÅR OCH ALLTID TÄNKT: "äh, det är bara hår...!"

SÅ IBLAND FÅR JAG RYCK OCH KLIPPER AV VISSA STÄLLEN TYP 15 CM, OMG, VI ÄR SÅ JÄKLA LIKA, FÖR TYP ALLA BA: ÅHNEJ, MITT HÅR ÄR MITT LIIIV! Så jag typ: -.-'''

2010-12-18 @ 22:13:34
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Emmy Andersson

Tjolahopp!:)

Fy fan va snygg headern va!

jag har frågestund på bloggen, klicka dig in o fråga en fråga, inte så jobbigt!:)

2010-12-19 @ 19:09:18
URL: http://emmyandersssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback