Fanny vill ha - Mac A Tartan Tale



Just nu är jag grymt taggad på den nya kollektionen "A Tartan Tale" ifrån Mac.
Perfekt såhär inför julen också, jag menar Mac är inte direkt det billigaste märket,
men helt klart ett av de bästa enligt mig.



Romancin', Lightly prancing, Passing fancy, Radiant jewels, Soft dazzle


Black line, Black swan, Lord it up, Petrol blue, Undercurrent


Courting lilac, Cut-a-caper, Deepest wish, Full fuchsia, The Faerie Glen


Semi-precious, A wish come true, Enviably fun, Follow your fantasy, Glamora castle, Golden crown


Sly as a fox, Style clan


The family crest, Moonlight night, Later


Her blooming pink, My highland honey


Favoriten är rougen 'My highland honey'. Föll seriöst direkt för den aprikosiga färgen,
så den måstemåstemåste jag haffa! Blev också väldigt sugen på att pröva några av
pigmenten och läppstiften.

Håller tummarna på att mina julklappar innehåller allt detta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback